Колиндянська громада
Чортківський район, Тернопільська область

План соціально-економічного розвитку Колиндянської громади на 2018-2019 роки

ПОГОДЖЕНО: 
рішенням виконкому  Колиндянської сільської ради
 № 74  від  22.12.2017 року

ЗАТВЕРДЖЕНО: 
рішенням № ___ сесії __ скликання   Колиндянської  сільської ради 
від ___________ року. 


ПЛАН 

СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ

Колиндянської сільської ради на 2018-2019 роки

                                                       

   
 
 
 
 
 
 
 
                                              Зміст
1. Вступ                                                                                                                                        - 3 –
2. Аналітична частина                                                                                                              - 4 -
2.1. Загальна характеристика                                                                                       - 4 -
2.2. Демографічна ситуація                                                                                          - 5 -
2.3. Транспортна  інфраструктура                                                                               - 5 -
2.4. Гуманітарна сфера                                                                                                 - 6 -
2.4.1. Охорона здоров’я                                                                                                        - 6 -
2.4.2. Культура та духовність                                                                                               - 6 -  
2.4.3. Освіта                                                                                                                            - 7 -
2.4.4. Енергопостачання та комунальні послуги                                                                - 8 -
2.4.5. Житловий фонд                                                                                                            - 8 -
2.4.6. Економіка
 
2.5. Фінансово-бюджетна ситуація                                                                              - 9 -
2.6. Аналіз сильних сторін, можливостей розвитку, слабких сторін та загроз  
            розвитку  Колиндянської сільської громади (SWOT-аналіз)                                                
2.6.1. Порівняльні переваги, виклики і ризики   Колиндянської  ОТГ                            - 10 -
 
3. Цілі та пріоритети розвитку об’єднаної територіальної громади                         - 11 -
4. Основні завдання та механізми реалізації Плану                                                    - 12 -
5. Моніторинг та оцінка результативності реалізації Плану                                     - 13 -     
6. Перелік   проектів/програм розвитку місцевого самоврядування та першочергових завдань які плануються впровадити Колиндянської  
ОТГ  в 2018 -2019 роках                                                                                                 - 15 -                                             
7. Основні показники соціально-економічного розвитку Колиндянської 
сільської ради                                                                                                                   - 17 -
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Вступ
Соціально-економічний план розвитку є найважливішим документом в процесі творення власного соціально - економічного  розвитку з використанням внутрішнього та зовнішнього потенціалів. Використання цих потенціалів повинно відбуватись системно та  бути скерованим на відповідні  пріоритети (напрями розвитку ) та цілі.
План соціально-економічного розвитку Колиндянської сільської ради на 2018 -2019 роки  (далі – План) базується на аналізі соціально-економічної ситуації, що склалася у попередні роки, прогнозах, які враховують стан розвитку провідних галузей господарства громади, а також зовнішніх та внутрішніх чинниках. Він визначає цілі та пріоритети соціально-економічного розвитку Колиндянської сільської ради на 2018 -2019 роки, а також комплекс заходів місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо реформування сектору економіки та соціальної сфери,  підтримку соціально-незахищених верств населення, недопущення зростання рівня безробіття, створення умов для економічного зростання та підвищення реальних доходів громадян.
В основу проекту Плану покладено ключові положення, визначені Законом України “Про добровільне об’єднання територіальних громад”, Державною стратегією регіонального розвитку на період до 2020 року (затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 р. № 385), Стратегією сталого розвитку „Україна-2020” (схвалена Указом Президента України від 12 січня 2015 року № 5/2015), Стратегією розвитку Тернопільської області на період до 2020 року (затверджена рішенням Тернопільської обласної ради від 04.01.2016 № 28) та Планом заходів з реалізації у 2018-2020 роках Стратегії розвитку Тернопільської області на період до 2020 року (затверджений рішенням Тернопільської обласної ради від 02.08.2017 № 694).
Методологічною основою розроблення Плану  є: Закон України „Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України” та постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2003 р. № 621 „Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету”, від 01 липня 2016 р. № 399 „Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку 
України на 2018 рік та основних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2018-2019 роки” та наказ міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.03.2016 року № 75 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо формування і реалізації прогнозних та програмних документів соціально-економічного розвитку об’єднаної територіальної громади».
Соціально - економічний план розвитку громади ставить перед громадою амбітну мету – перетворити громаду на територію комфортного  проживання, де створено рівні умови для всебічного та гармонійного розвитку людини, громаду з наданням якісних адміністративних послуг, із унікальною історико-культурною спадщиною та національними традиціями українського народу. 
Саме людина стає центром та приорітетом економічного розвитку об’єднаної громади на тривалу перспективу.
 
2.   Аналітична частина
2.1 Загальна характеристика
Колиндянська об’єднана територіальна громада  об’єдналась 29 липня 2015 року згідно рішення № 497 п’ятдесять другої сесії сьомого скликання Колиндянської сільської ради , яка об’єднала  щість  сільських рад з центром у селі Колиндяни.  В склад територіальної об’єднаної громади увійшли  села Давидківці, Тарнавка, Чорнокінецька Воля, Великі Чорнокінці, Малі Чорнокінці. 
Колиндянська сільська  рада  розміщена в південно-східній частині Чортківського району  Тернопільської області на відстані 18 км від районного центру м.Чорткова.
На території сільської ради знаходиться  шість  населений пунктів  загальною площею  9013,400 га . 
 
Загальна кількість населення  громади  на  01.10.2017 року  -4671 осіб   з них 646  дитина до 18 років. 
Село Колиндяни   розташоване  над річкою Нічлавою, лівою притокою Дністра. Річка Нічлава  на своєму шляху робить так званий Подільський яр, поділяючи  громаду на дві частини .  На території громади  4 ставки в селах Колиндяни, Воля Чорнокінецька, Великі Чорнокінці, Малі Чорнокінці.
Із всіх сторін   нашої громади  простягнули  свої володіння великі ліси.  
Колиндянська громада  межує з такими  селами Шманьківці, Шманьківчики, Пробіжна, Залісся, Товтеньке, Лосяч, Дубівка.Село  Колиндяни є адміністративним центром, де добре розвинуте автомобільне сполучення з районним та обласним центрами. 
 
2.2. Демографічна ситуація
     Демографічна ситуація, що склалась в селах Колиндянської сільської   ради об’єднаної територіальної громади характеризується деяким Як і загалом в Україні, по  Колиндянській сільській раді  смертність перевищує народжуваність. Станом на 01 січня 2017 року в об’єднаній територіальній  громаді зареєстровано  4671 особи. Більшість факторів, які впливають на демографічну ситуацію в селах Колиндянської сільської ради формуються на загальнодержавному рівні і залежать від фінансово-економічного стану та добробуту населення. Подолання фінансової кризи та поліпшення економічного стану населення в свою чергу призведе до досягнення сталого демографічного розвитку, нормалізації і відтворення життєвих цінностей об’єднаної територіальної громад. З метою збереження родинних стосунків, надання соціальної підтримки сім’ям, які потребують допомоги, запобігання раннього соціального сирітства, реалізується соціальна програма  підтримки сімей воїнів, які безпосередньо приймають участь в АТО.Виконавчим комітетом сільської ради надаються постійні пільги сім’ям, спрямовані на подолання складних життєвих обставин, в яких вони опинилися. Сім’ям  надаються  інформаційні, соціально-педагогічні, соціально-медичні, юридичні та соціально-економічні послуги. З  2016 року  введено в штатний розпис віділу освіти ,сім'ї,молоді  та спорту штатну  одиницю спеціаліста у справах дітей,сімї,молоді та спорту .                
2.3 Транспортна  інфраструктура
Автомобільний  транспорт  займає  одну з провідних ролей як у внутрішніх, так і в зовнішніх зв’язках громади. На території громади розроблені транспортні маршрути як обласного, так і районного значення. Сполучення з обласним центром та районним центром здійснюється приватними перевізниками. Також дану функцію виконує   приватне  таксі.
У цілому по громаді мережа доріг загального користування забезпечує транспортне сполучення між населеними пунктами. Всі населені пункти забезпечені під’їздами з твердим покриттям. Транспортне сполучення забезпечує доступність до району, обласного центру  та  за межі кордону. Територію громади перетинають автомобільні дороги по  Україні : це на Тернопіль, на Івано – Франківськ Чернівці, Хмельницьк, Львів та за кордон, а саме: на країни Польщу,Чехословаччину,  Молдову.
Одним з найважливіших питань об’єднаної громади є стан дорожнього покриття, який як в межах населених пунктів, так і поза ними, знаходиться в незадовільному стані. Мережа автомобільних доріг  між селами  громади потребує капітального ремонту, а подекуди і повної заміни дорожнього покриття. Щороку   проводиться  ямковий ремонт доріг, але ці заходи не можуть в повній мірі вирішити проблему.
 
 
 
2.4 Гуманітарна сфера
2.4.1 Охорона здоров’я
        На території Колиндянської сільської ради  для надання медичної допомоги населенню функціонують 2  амбулаторії загальної практики сімейної медицини  в селах Колиндяни, Великі Чорнокінці, та  4 ФАПи в селах- Давидківці, Воля Чорнокінецька, Малі Чорнокінці, Тарнавка, які  частково забезпечені необхідними медичними препаратами, холодильниками, тонометрами, вагами для дітей. На фінансування даних закладів отримано медичну субвенцію,яка передбачає первинні заходи медичного впливу в об’ємі недостатньому для забезпечення медичних закладів  медикаментами та іншими засобами первинної медичної допомоги. Проводиться  до фінансування за рахунок коштів місцевого бюджету. Завданням реалізації плану  є підвищення  ефективності та якості роботи в галузі охорони здоров’я, формування системи  надання населенню доступних та високоякісних медичних послуг на засадах сімейної медицини. Забезпечення прав громадян на охорону здоров’я.
  На  даний час  існує велика проблема  незадовільної матеріально-технічної оснащеності, амбулаторій та ФАПів та забезпеченість їх лікарськими засобами, що зменшує можливість надання повноцінної медичної допомоги.
 В 2017  році проводиться   частково капітальний ремонт  ЛАСМЗП в селі Колиндяни ,а саме  перекриття даху та облаштування цоколя та обмостки.   Зроблено капітальний ремонт будівлі   ФАП  в селі Тарнавка  та в селі Чорнокінецька Воля.
Для досягнення цілей пріоритетним є збереження лікувально-профілактичних закладів  Колиндянської  територіальної громади, сприяння матеріальному забезпеченню цих закладів, вирішення питання кадрового забезпечення, стимулювання залученню коштів різних суб’єктів господарювання, приватних  структур для розвитку матеріально-технічної бази. 
                                      
2.4.2 Культура та духовність
    Сільська рада значну увагу приділяє питанню реалізації державної політики в галузі культури, створення оптимальних умов для розвитку культури, сприяння відродження осередків традиційної народної творчості. На території сільської ради діють:
- село Колиндяни - сільський клуб, бібліотека;
- село Давидківці - сільський клуб та бібліотека;
- село Тарнавка - сільський клуб, бібліотека;
- село Чорнокінецька Воля - будинок культури, бібліотека;
- село Великі Чорнокінці - будинок культури, бібліотека;
- село Малі Чорнокінці - сільський клуб, бібліотека.
Робота закладів культури спрямована на збереження і розвиток української національної культури, активізації діяльності закладів культури, шляхів збереження існуючої мережі і посилення їх ролі в розгортанні процесів національно – культурного відродження, поліпшення матеріально-технічної бази. Проводяться свята,  конкурси, інші культурно-мистецькі заходи, пов’язані з відзначенням календарних та пам’ятних дат .
 
2.4.3  Освіта
В громаді Колиндянської сільської ради  розташовані  такі  освітні  заклади:
 
Освітні заклади Населений пункт Кількість дітей(учнів)
Дитячий дошкільний навчальний заклад «Сонечко»  с. Великі Чорнокінці
34
Дитячий дошкільний навчальний заклад «Дзвіночок» с. Колиндяни 38
Дитячий дошкільний 
навчальний заклад с. Давидківці
10
Дитячий дошкільний навчальний заклад с. Чорнокінецька Воля 12
Дитячий дошкільний навчальний заклад с. Малі Чорнокінці 18
 Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Великі Чорнокінці с. Великі Чорнокінці
127
Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів с. Давидківці с. Давидківці 70
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с.Колиндяни с.Колиндяни 118
Загальноосвітня школа І ступенів с.Тарнавка с.Тарнавка 5
Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів с. Чорнокінецька Воля
33
                                     
Одним з пріоритетів  Колиндянської  громади є забезпечення конституційних прав  та рівності прав громадян на отримання якісної освіти, підвищення рівня охоплення дітей дошкільною освітою, оновлення та удосконалення змісту, форми і методів організації навчальної програми, збереження та вдосконалення мережі дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до потреб територіальної громади, забезпечення належного рівня їх поточного утримання та функціонування, сприяння збереженню здоров’я дітей, забезпечення всіх раціональним, якісним та безпечним харчуванням, впровадження нових технологій з розвитку освіти.Для цього у  2016 році   створений Відділ освіти, молоді та спорту  Колиндянської  сільської ради.
З метою поліпшення матеріально – технічної бази закладів освіти та забезпечення виконання заходів щодо покращення розвитку освітньої галузі ОТГ відділом освіти, молоді та спорту впроваджувались енергоощадні технології ( заміна на металопластикові вікна та двері  в дитячому садочку  в селі Давидківці, перекриття даху та утеплення фасаду дитячого садочку  та перекриття даху і реконструкції  системи опалення в ЗОШ 1-111 ступенів в селі Колиндяни, проводились капітальні ремонти та  водовідведення в дитячому садочку в Малі Чорнокінці,частково капітальний ремонт та перекриття даху дитячого садочку  та капітальний ремонт  будівлі ЗОШ 1-111 ступенів і частковий  ремонт системи  опалення   в селі Великі Чорнокінці , модернізація технологічного обладнання. В кожну школу  закуплено інтерактивні дошки та обладнання  для природничо-математичних кабінетів.  Придбано шкільний автобус,   яким  здійснюється  перевезення дітей із сіл Тарнавка,Давидківці та Шманьківчики  в Колиндянську ЗОШ 1-111 ступенів.
 
2.4.4. Енергопостачання та комунальні послуги
Систему енергопостачання в  Колиндянську громаду  представляє ПАТ «Тернопільобленерго» – компанія, що здійснює передачу та постачання електроенергії електромережами  населення та установ.Систему газопостачання в  Колиндянській громаді  представляє ТОВ «Тернопіль Газ» - компанія, що здійснює передачу та постачання  природного газу .
 В 26 жовтня  2016 році    згідно рішення  сесії  Колиндянської ради створене комунальне підприємство «Райгород«. Для нормального функціонування комунального підприємства постала необхідність купівлі техніки якої на даний час немає в громаді.  Було закуплено  трактор  Беларус-892  та причіп та лопату для розгортання снігу .Цього року    подали заявку на придбання    комплектувальних виробів до транспортного засобу для комунального підприємства  « Райгород». Придбання  транспортного засобу та комплектувальних виробів   надасть можливість вчасно очищати території населених пунктів від сміття та побутових відходів, стабільно виконувати завдання з благоустрою, забезпечувати безпеку дорожнього руху шляхом очищення дорожнього покриття від снігових заметів та надавати соціальним групам населення (учасникам війни, АТО, малозабезпеченим,  багатодітним сім’ям, тощо) можливість обробітку по зниженій вартості земельних ділянок, забезпечувати доставку дров до котелень шкіл, дитячих  садочків, які проводять обігрів приміщень на твердопаливних котлах.
 
2.4.5  Житловий фонд
Житловий фонд  Колиндянської  громади налічує 1827будинків.
Будинки, які знаходяться у приватній власності громадян становлять 75,3 % житлового фонду громади. В селі  Колиндяни  розміщенні 4 багатоквартирні будинки
 
2.4.6. Економіка
На території громади орендують земельні  паї ПАП «Нічлава», «Обрій», «Добробут», «Магнолія», « Соколи», ФГ  Данилишин, ФГ   « Нива» Також   функціонують  підприємства такі  як ТзоВ «Техпродпостач»,ПП « Юліта», які  займаються  переробкою серовини. В Колиндянській громаді незадовільна промислова інфраструктура.
Для мобілізації  коштів до сільського бюджету протягом року посилено контроль за повнотою  сплати платежів до сільського бюджету,  термінами укладення договорів оренди на земельні ділянки, та їх реєстрація. Проводилась робота щодо залучення до  сплати земельного  податку та орендної плати суб’єктів господарювання, які використовують земельні ділянки для здійснення комерційної або виробничої діяльності без офіційного оформлення.
Серед основних чинників, які негативно впливають на наповнення бюджету є:
 -   приховування реальної заробітної плати суб’єктами підприємницької діяльності та легалізація робочих місць;
-    приховування приватними підприємцями кількості продажу акцизних товарів;
 -   використання земель без оформлення договорів оренди;
 Водночас не вирішеним залишається ряд питань. Важливим є проведення  інвентаризації земель сільської ради, не встановлено в натурі межі сільської ради.   Відсутність генеральних планів, нормативно-грошової оцінки земель  населених пунктів громади.
 
2.5  Фінансово – бюджетна ситуація
Фінансово-бюджетна діяльність – це основний інструмент регулювання та стимулювання економічних і соціальних процесів в громаді, що реалізується за рахунок бюджетних ресурсів, власних коштів підприємств, установ та організацій, коштів позабюджетних фондів та коштів інвесторів. Основними по наповненню бюджету об’єднаної територіальної громади є доходи від місцевих податків і зборів (земельний податок, орендна плата за землю, акцизний збір, єдиний податок, податок на нерухоме майно тощо).
Основними джерелами фінансування діяльності Колиндянської сільської ради у 2017 році були власні доходи у сумі 3781,8 тис.грн. Уточнений річний план становив 3760,4тис.грн., відсоток виконання річного бюджету станом на 01.11.2017 року становить 100,6%. Освітня субвенція у сумі 6 951,2 тис.грн., медична субвенція у сумі 1068,7 тис.грн., яка була перерозподілена відповідно на первинну ланку медицини в сумі  1068,7тис.грн. та вторинну ланку медицини _-_тис.грн. 
Одним із основних чинників фінансової допомоги громаді з боку держави є виділення коштів інфраструктурної субвенції для розвитку ОТГ. Колиндянська громада отримала даної субвенції на суму 2,6939 млн.грн., за рахунок яких було втілено  5 інфраструктурних проектів.
 
2.6  Аналіз сильних сторін, можливостей розвитку, слабких сторін та загроз розвитку  Колиндянської сільської громади (SWOT-аналіз)
  
SWOT-аналіз ОТГ проведено на основі матеріалів дослідження соціально- економічного стану населених пунктів, що входять до складу   Колиндянської сільської ради. На основі SWOT-аналізу здійснюється ідентифікація проблем та вибір пріоритетних напрямків розвитку громади.
 Громада має значні перспективи економічного і соціального розвитку, пов’язані вигідним географічним розташуванням, хорошим транспортним сполученням та працелюбністю мешканців громади. 
Як і у більшості регіонів країни, в громаді виходять на поверхню загальні проблеми українського суспільства – безробіття, кризовий стан підприємств, недостатнє надходження коштів у місцеві бюджети, низький рівень фінансування закладів освіти, медицини, культури та спорту, низькі умови комфорту проживання населення. Врахування зовнішніх та внутрішніх факторів, що загрожують реалізації сильних сторін громади та ще більшому послабленню слабких сторін розвитку громади, допоможе об’єктивно зважити потенціал її соціально-економічного розвитку та оцінити реальність розробленого Плану. Складність та незначна ймовірність швидкого усунення загроз вимагає від громади, органів влади ще більшої практичної діяльності у вирішенні проблем громади.
 
2.5.1 Порівняльні переваги, виклики і ризики   Колиндянської  ОТГ
Сильні сторони Слабкі сторони
1.Близьке розташування до районного центру  та обласного центру 1.Відсутність стратегічного плану розвитку громади.
2.Добре розвинуте транспортне сполучення до районного та обласного центрів 2.Пасивність частини сільської громади до роботи по розвитку села.
3.Можливості розвитку малого та середнього бізнесу. 3.Відтік робочої сили в міста та закордон.
4.Сприятливі природно кліматичні умови. 4.Відсутність обладнаних відпочинкових зон та спортивних майданчиків.
5.Можливість розбудови соціальної інфраструктури сіл. 5. Відсутність  генерального плану  громади 
6.Можливості реалізації інвестиційних проектів. 6.Низький рівень сфери послуг.
7.Бажання позитивних змін та патріотизм територіальної громади. 7.Перевищення смертності над народжуваністю. 
8.Мешканці сіл – професійні кадри ( вчителі, лікарі, підприємці, службовці, працівники ). 8.Значний спад сільськогосподарського виробництва, застарілість і високий рівень зносу обладнання.
 
Можливості Загрози
1.Участь у Європейських проектах розвитку та співробітництво. 1. Погіршення демографічної ситуації.
2.Покращення інфраструктури сіл. 2. Безробіття.
3.Економічний розвиток та залучення інвестицій. 3. Недостатність бюджетного фінансування.
4.Створення нових робочих місць. 4. Несприятливий інвестиційний клімат.
5.Розвиток підприємницької діяльності, малого та середнього бізнесу. 5. Втрата сільськогосподарського виробництва.
6.Розвиток сфери комунальних послуг. 6. Складність у залученні інвестицій.
7.Відновлення історичних пам’яток. 7. Недосконалість та нестабільність податкового законодавства.
8.Розвиток соціальної політики.
 
 
3. Цілі та пріоритети розвитку об’єднаної територіальної громади
       Колиндянська  сільська рада бачить свій розвиток, як розвиток самостійного багатофункціонального утворення з стійкою та збалансованою економікою, активним і взаємовідповідальним громадянським суспільством, комфортним сільським середовищем, яке б забезпечувало високий рівень життя населення та сприятливих умов для суспільної та господарської діяльності.       Враховуючи наявні досягнення, можливості та існуючі проблеми, основними цілями та приорітетами соціально-економічного і культурного розвитку сільської ради у 2018 – 2019 роках мають бути:
     в правовому полі:
- розробка та впровадження Статуту територіальної громади  Колиндянської сільської  ради;
- розробка та впровадження Стратегічного плану економічного розвитку сільської  ради  на 2018-2022 роки;
- вжити заходів і забезпечити рівень взаємної довіри в громаді;
- створити умови і забезпечити ріст наявних річних доходів населення;
- підтримка вразливих груп населення засобами ефективного та адресного соціального захисту;
- створення   Центру   надання адміністративних послуг (ЦНАП).
     в гуманітарній сфері та щодо напрямків безпеки життєдіяльності людини:
- зміцнення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров’я шляхом модернізації, що дозволить підвищити якість та доступність медичної допомоги насамперед первинної медико-санітарної допомоги за рахунок сімейної медицини;
- заміна вікон на енергозберігаючі, переведення на альтернативні види опалення,  реконструкція  ЛАСМЗП с.Колиндяни;
- закупівля медикаментів для видачі безкоштовних рецептів з метою надання кваліфікованої медичної допомоги населенню;
- збереження та розвиток мережі закладів позашкільної освіти та організація творчого і змістовного дозвілля дітей та молоді;
- придбання дитячих  майданчиків;
- удосконалення системи управління та контролю у сфері охорони навколишнього природнього середовища;
- посилення контролю та дій запобігання техногенним катастрофам;
- розробка  Програми «Розвиток  футболу та фінансування місцевих футбольних команд  Колиндянської  об’єднаної територіальної громади»;
- передбачити в бюджеті 2018-2019 роки кошти на зниження техногенних ризиків;
- передбачити в бюджеті на 2018-  2019 роки кошти на протипожежні заходи.
     у  секторі економіки  та  інвестиційного розвитку:
- удосконалення структури народногосподарського виробництва,  з використанням ресурсно - та енергозберігаючих і екологічно безпечних технологій;
- забезпечення стабільних умов розвитку внутрішнього ринку споживчих товарів і послуг, його товарне наповнення та стабільна цінова ситуація, формування ефективної цивілізованої торговельно-побутової інфраструктури;
- встановлення обґрунтованих розмірів місцевих податків і зборів.
     у зміцненні малого підприємництва та підтримки приватної ініціативи:  
- створення середовища, сприятливого для розвитку малого підприємництва;
- залучення більш широкого кола представників підприємницьких структур і громадських об’єднань підприємців до розробки та обговорення проектів регуляторних актів, які матимуть суттєвий вплив на права та інтереси підприємців;
- створення   Програми  розвитку малого та середнього бізнесу на території Колиндянської   громади на 2018-2019 роки.
   
Ціль   1 - Розвиток економічного потенціалу,  підприємництва та   
                 сільськогосподарського виробництва.
 
Ціль  2 - Громада, комфортна для життя.
         
Ціль  3 - Розвиток інфраструктури.
 
 
 
 
 
5. Основні завдання та механізми реалізації
Плану соціально – економічного розвитку   Колиндянської об’єднаної територіальної громади.
 
1. Розвиток економічного   розвитку,  підприємництва та сільськогосподарського виробництва.
 
Завдання:
- підтримувати розвиток підприємницької діяльності;
- створення  сільськогосподарських кооперативів, в тому числі  по екологічно чистій продукції;
- стимулювати діяльність підприємництва, направлену на збільшення кількості  робочих  місць;
- створення реєстру вільних приміщень та земельних ділянок;
- розвиток сталого сільськогосподарського виробництва;
- забезпечити створення механізмів контролю за раціональним використанням земельних ресурсів громади;
- створення  умов для  залучення інвесторів.
 
2.   Громада, комфортна для життя
          Завдання :
- забезпечення дотримання законів і правопорядку, прав і свобод громадян, безпечних умов проживання в громаді;
- впровадження  новітніх систем освіти та інформації;
- створення   культурного – просвітницького центру;
- покращення матеріально-технічної бази та ресурсного забезпечення освітніх закладів;
- побудова дитячих майданчиків  в кожному  селі громади;
- організація надання якісних адміністративних послуг;
- забезпечення  якісного медичного обслуговування;
- забезпечення  фінансової підтримки  для розвитку спорту;
- залучення молоді до вирішення проблем сіл через створення молодіжної ради при виконавчому комітеті  Колиндянської  сільської ради;
- підвищення культурного рівня життя населення.
 
3 .  Розвиток інфраструктури
Завдання:
- облаштування  та  ремонт  сільських доріг;
- побудова   центральної  системи водопостачання та водовідведення; 
- провадження  енергозберігаючих   технологій;
- створення   парків  для місць відпочинку для населення;
- створення умов для збору  побутових відходів та утилізації;
- забезпечення безпечних умов проживання населення громади.               
 
 
5. Моніторинг та оцінка результативності реалізації Плану
 
   Заходи  Плану фінансуються за рахунок коштів бюджету сільської ради, субвенцій з державного бюджету, коштів  одержаних від плат різного роду податків, акцизних,  ринкових зборів та інших надходжень до бюджету у відповідності до програм пов’язаних із децентралізацією влади.
   У процесі виконання План може уточнюватися. Зміни і доповнення до Плану затверджуються сесією Колиндянської сільської ради за поданням сільського голови або відповідних постійних депутатських комісій.
     Звітування про виконання Плану здійснюється за підсумками півріччя та року.
Сесія   Колиндянської  сільської   ради визначає першочерговість виконання заходів з урахуванням пріоритетних напрямків плану і наявності фінансових та інших ресурсів.
      Основні показники та окремі заходи можуть коригуватися з урахуванням соціально-економічної ситуації в громаді та суспільстві з відповідним погодженням у встановленому порядку з Тернопільською обласною радою, Міністерством економіки України та іншими центральними органами виконавчої влади.
Механізм реалізації заходів та контроль за виконанням плану передбачає:
- постійний моніторинг виконання основних показників та заходів;
- щоквартальний розгляд питання про хід виконання плану на засіданнях виконавчого комітету  Колиндянської  сільської  ради, при потребі – на пленарних засіданнях сесії   Колиндянської  сільської ради;
- підготовку розпорядчих документів  Колиндянської   сільської  ради з питань її виконання;
- відповідальність виконавців, що беруть участь у реалізації заходів.             
       Координацію діяльності виконавців плану здійснює  фінансово-економічний  відділ.
      Загальний очікуваний ефект від реалізації програмних цілей – підвищення рівня     благоустрою  населених пунктів громади   сіл Великі Чорнокінці, Малі Чорнокінці, Воля Чорнокінецька,  Давидківці, Тарнавка та адміністративного центру в цілому, розвиток духовно-культурних та спортивних закладів, підвищення рівня благополуччя населення  Колиндянської  сільської ради.
                                         
                                                       
 
                                                                       
 Сільський  голова                                                                      Р.П. Клапків
 
 
 

 

 
 
Перелік   проектів/програм розвитку місцевого самоврядування та першочергових завдань які плануються впровадити   Колиндянської  ОТГ  в 2018 -2019 роках 
№ п/п Пріоритетне завдання соціально-економічного розвитку Заходи спрямовані на реалізацію пріоритетного завдання Обсяги фінансування (тис.грн.)
Всього Держав-ний бюджет Місце-вий бюджет Інші джере-ла
1 2. Громада, комфортна для життя Реконструкція будинку культури в селі  Чорнокінецька Воля 1 126,0 1 126,0 - -
Реконструкція будинку культури в селі   Колиндяни 1 716,0 1 716,0 - -
Покращення матеріально –технічної бази бібліотек (придбання  компютерів, принтерів, підключення інтернету) 35,0 10,0 15,0 10,0
Реконструкція стадіону в с. Колиндяни 100,0 - 50,0 50,0
Реконструкція  будівлі для створення  ЦНАП 530,0 500,0 30,0 -
Проведення  реконструкції Колиндянської АЗПСМ  по вулиці Здоров'я ,11 2 900,0 2 900,0 - -
Облаштування дитячих майданчиків в кожному населеному пункті громади 700,0 - 700,0 -
Капітальний ремонт Великочорнокінецької    ЗОШ 1-111  ( щодо  покращення  несучої  здатності  частини  будівлі школи ) 1 496,0 1 496,0 - -
Капітальний ремонт  внутрішніх приміщень  в дитячому садку  с.Давидківці 40,2 - 40,2 -
  Покращення матеріально –технічної бази  садочків  та шкіл (придбання  компютерів, принтерів, підключення інтернету) 1 500,0 1 050,0 450,0 -
Капітальний ремонт  внутрішніх приміщень  в дитячому садку  с.  Колиндяни 800,0 300,0 500,0 -
2 3 .Розвиток інфраструктури Капітальний ремонт будівлі для створення добровільної пожежної частини 480,0 400,0 80,0 -
Реконструкція  доріг та тротуарів 1 380,0 1100,0 280,0 -
Реконструкція системи освітлення 300,0 300,0 -
Придбання техніки  для  оснащення пожарної  частини 400,0 300,0 100,0 -
Реконструкція вуличного освітлення 500,0 450,0 50,0 -
Реконструкція  паливної системи в  ЗОШ 1-111  ступенів в с. Великі  Чорнокінці 400,0 400,0 - -
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень під створення Центру безпеки в селі  Малі Чорнокінці 800,0 600,0 200,0 -
Упорядкування місця ліквідованих стихійних сміттєзвалищ 13,0 - 10,0 3,0
ВСЬОГО 15 216,2 12 348,0 2 805,2 63,0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 2
Основні показники соціально-економічного розвитку   Колиндянської сільської ради 
Найменування показника Одиниця виміру Значення показника у попередньому році Значення показника у звітному році Звітний рік у відсотках до попереднього року
I Демографічна ситуація
 
1 Чисельність постійного населення осіб 4696 4671 99,5
2 Чисельність постійного населення віком 16 – 59 років осіб 2847 2841 99,8
3 Кількість дітей віком до 16 років осіб 701 695 99,1
4 Демографічне навантаження на 1000 осіб працездатного віку % 340 350 102,9
5 Природний приріст (скорочення) населення осіб
6 Загальний коефіцієнт вибуття сільського населення (на 1000 осіб наявного сільського населення) проміле
7 Внутрішня міграція населення в межах населених пунктів об'єднаної територіальної громади осіб 22 26 118
II Економічна ефективність
8 Обсяг капітальних інвестицій на 1 особу грн. 953 734 77
У тому числі за рахунок коштів державного бюджету грн. 943 726 76
У тому числі за рахунок коштів обласного бюджету грн. - - -
у тому числі за рахунок коштів бюджету об'єднаної територіальної громади грн. 10 8 80
9 Кількість підприємств малого та середнього бізнесу на 1000 осіб наявного населення одиниць 9 9 100
10 Кількість кооперативів на 1000 осіб наявного населення одиниць - - -
у тому числі:
обслуговуючих сільськогосподарських 7 7 100
виробничих сільськогосподарських
споживчих 36 36 100
11 Протяжність побудованих у звітному році доріг з твердим покриттям місцевого значення км - - -
12 Кількість проектів регіонального розвитку, що реалізуються на території об'єднаної громади у тому числі за рахунок: одиниць 15 7 47
коштів державного фонду регіонального розвитку - - -
коштів субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад 15 5 33
інших джерел - - -
13 Обсяг фінансування проектів регіонального розвитку, що реалізуються на території об'єднаної громади тис.грн. 4 401,9 3 427,8 78
за рахунок державного бюджету тис.грн. 4 357,9 3 393,9 78
за рахунок місцевого бюджету 4 401,9 3 393,9 77
за рахунок інших джерел % - - -
III Фінансова самодостатність
14 Доходи загального фонду бюджету об'єднаної територіальної громади (без трансфертів) на 1 особу грн. 665 805 121
15 Капітальні видатки бюджету об'єднаної територіальної громади (без трансфертів) на 1 особу грн. 1 953 740 77
16 Частка базової дотації в доходах загального фонду бюджету об'єднаної територіальної громади (без урахування субвенцій) % 66 71 107
17 Частка видатків бюджету розвитку в загальному обсязі видатків об'єднаної територіальної громади (без урахування власних надходжень бюджетних установ) % 34 14 41
18 Обсяг надходжень до бюджету об'єднаної територіальної громади від сплати податку на доходи фізичних осіб на 1 особу грн. 349 456 130
19 Обсяг надходжень до бюджету об'єднаної територіальної громади від плати за землю на 1 особу грн. 8 28 350
20 Обсяг надходжень до бюджету об'єднаної територіальної громади від сплати єдиного податку на 1 особу грн. 232 254 109
21 Обсяг надходжень до бюджету об'єднаної територіальної громади від сплати акцизного податку на 1 особу грн. 21 21 100
22 Обсяг надходжень до бюджету об'єднаної територіальної громади від сплати податку на нерухоме майно на 1 особу грн. 3 6 200
IV Якість та доступність публічних послуг
23 Частка домогосподарств, що мають доступ до фіксованої широкосмугової мережі Інтернет, у загальній кількості домогосподарств об'єднаної територіальної громади % 60 80 130
24 Забезпеченість населення лікарями загальної практики – сімейними лікарями на 1000 осіб наявного населення на кінець року осіб 1 1 100
25 Середня наповнюваність групи дошкільного навчального закладу об'єднаної територіальної громади осіб 16 16 100
26 Частка дітей дошкільного віку охоплена дошкільними навчальними закладами, у загальній кількості дітей дошкільного віку % 47 48 102
27 Середня наповнюваність класів загальноосвітньої школи об'єднаної територіальної громади осіб 11 11 100
28 Частка дітей, для яких організовано підвезення до місця навчання і додому, у загальній кількості учнів, які того потребують % 100 100 100
29 Частка дітей, охоплених позашкільною освітою, у загальній кількості дітей шкільного віку % 90 90 100
30 Частка випускників загальноосвітніх навчальних закладів, які отримали за результатами зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови 160 балів і вище, у загальній кількості учнів, що проходили тестування з іноземної мови % 0 0 0
31 Частка випускників загальноосвітніх навчальних закладів, які отримали за результатами зовнішнього незалежного оцінювання з української мови 160 балів і вище, у загальній кількості учнів, що проходили тестування з української мови % 10 20 200
32 Частка випускників загальноосвітніх навчальних закладів, які отримали за результатами зовнішнього незалежного оцінювання з математики 160 балів і вище, у загальній кількості учнів, що проходили тестування з математики % 12,5 20 250
V Створення комфортних умов для життя
33 Частка домогосподарств, забезпечених централізованим водопостачанням, у загальній кількості домогосподарств об'єднаної територіальної громади % 25 30 120
34 Частка домогосподарств, забезпечених централізованим водовідведенням, у загальній кількості домогосподарств об'єднаної територіальної громади % 25 30 120
35 Частка домогосподарств, які уклали кредитні договори в рамках механізмів підтримки заходів з енергоефективності в житловому секторі за рахунок коштів державного бюджету (у тому числі із співфінансуванням з місцевих бюджетів), у загальній кількості домогосподарств об'єднаної територіальної громади % 20 30 150
36 Частка населених пунктів, у яких впроваджено роздільне збирання твердих побутових відходів, у загальній кількості населених пунктів об'єднаної територіальної громади % - - -
37 Частка населених пунктів, які уклали договори з обслуговуючими організаціями на вивезення твердих побутових відходів, у загальній кількості населених пунктів об'єднаної територіальної громади %
- - -